ارائه محصولات آموزشی از این به بعد با نرم افزار اسپات پلیر امکان پذیر است. دوستان و عزیزانی که محصولات آموزشی را تهیه کرده اند یا قصد تهیه محصولی را دارند می توانند با استفاده از نرم افزار اسپات پلیر تمامی بخش های آموزش را دریافت کنند.
استفاده از این نرم افزار جهت ارتقای سطح آموزش، دسترسی سریعتر به همه بخش ها، احترام به حقوق خریداران محصول و جلوگیری از انتشار غیر قانونی آن است.
نحوه نصب نرم افزار اسپات پلیر و فعالسازی
ابتدا باید نرم افزار اسپات پلیر را بر اساس نوع سیستم عامل دانلود و نصب کنید. لینک دانلود نرم افزار در زیر قرار داده شده است.
بعد از نصب نرم افزار اسپات پلیر باید لایسنس محصول خریداری شده را از پنل کاربری خود copy کنید. برای اینکار باید در پنل کاربری، وارد بخش لایسنس دوره های آموزشی شده که در این بخش می توانید تمامی دوره های خریداری شده را مشاهده کنید
روی دوره مد نظر که خریداری شده کلیک بفرمایید تا لایسنس دوره برای شما نمایش داده شود
در این مرحله لایسنس محصول خریداری شده را کپی کنید
سپس وارد نرم افزار اسپات پلیر شوید و مطابق تصویر زیر لایسنس کپی شده را در کادر لایسنس که بر روی نرم افزار قرار دارد Paste کنید.
هم اکنون دوره برای شما فعال می شود و می توانید ، قسمت به قسمت دوره را مشاهده بفرمایید
لایسنس محصولات
استفاده از هر محصول آموزشی مختص یک دانشجو است و برای هر دانشجو یک لایسنس تولید می شود. توجه داشته باشید که لایسنس ها دو دستگاهه می باشند ، یک کامپیوتر یک گوشی
بعد از فعال سازی لایسنس، امکان اجرای آموزش و دسترسی به فایل های آموزشی بر روی دستگاه دیگر، امکان پذیر نخواهد بود.
دسترسی به آپدیت ها در نرم افزار اسپات پلیر
دوستان و عزیزانی که محصول آموزشی را خریداری کردند، مطابق آنچه که قبلا گفته شده می توانند بصورت رایگان به آپدیت ها و بخش های جدید محصول دسترسی داشته باشند. در واقع هر محصولی که آپدیت می شود، بخش های جدید بصورت خودکار بر روی نرم افزار اسپات پلیر نمایش داده می شود که دسترسی شما عزیزان را به مراتب راحت تر خواهد کرد.
جلسات و بخش های آموزش بصورت خودکار بر روی سیستم شما یا موبایل شما ذخیره می شود و نیازی به دانلود مجدد بخش های آموزش نخواهید داشت و همچنین کیفیت نمایش ویدئو ها براساس سرعت و پهنای باند اینترنت شما بصورت خودکار تنظیم خواهد شد تا زمانیکه سرعت اینترنت مناسب نباشد بتوانید ویدئو ها را با سرعت مناسب مشاهده کنید و تاخیری در نمایش نداشته باشید.
سلام وقت بخیر من گوشیمو برای تعمیرات فلش کردم برنامه پاک شد دوباره نصب کردم لایسنس قبلی رو میزنم مینویسه که وارد شدید نمیدونم یاتموم شده باز نمیشه برام چیکار کنم😭
36
سلام وقت بخیر
در تلگرام یا واتساپ ، با ما در ارتباط باشید ، راهنماییتون میکنیم
09039952234
32
سلام وقت بخیر؛
چطور میتونم دوره رو توی گوشی دیگه ای اجرا کنم؟
40
سلام وقت بخیر
دو دستگاه مجاز هستین
یک سیستم + یک گوشی
46
سلام من لایسنس رو با یک گوشی وارد کردم و وارد دوره شدم
اما الان میخوام گوشیمو عوض کنم
باید چیکار کنم؟
1
سلام وقت بخیر
در تلگرام به شماره 09039952234 پیام بدین .
راهنماییتون میکنیم
1
درود وقتتون بخیر
من اشتباهی حذف دوره رو زدم و یکی از دوره هام حذف شد …نمیشه دوباره از کد لایسنسم روی همین دستگاه استفاده کنم؟
9
سلام وقت بخیر
بله میشه ، مشکلی نداره !
با مراجعه به پنل کاربریتون داخل سایت ، می تونید لایسنستون رو دریافت کنید
12
سلام من یکبار از برنامه خارج شدم و مجدد با کدی که داشتم وارد شدم
الان گوشیمو عوض کردم میخوام روی گوشی جدید برنامه رو نصب کنم
اگر اینبار هم برنامه رو حذف کنم میتونم دوباره با اون کد وارد شم؟خطایی ک میده اینه ک تعداد دفعات استفاده از این کد تمام شده
63
سلام وقت بخیر
نیار به آزادسازی لایسنس توسط مالکت دوره هست .
اگر دوره ای که با خطا رو به رو شده مربوط به مجموعه نیما اکرامی است . در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید .
09039952234
33
سلام شبتون بخیر ببخشید چطور میتونیم تو برنانه اسپات پلیر خودمون دوره آموزشی بزاریم
39
سلام وقت بخیر
از طریق لینک زیر :
https://panel.spotplayer.ir/dashboard/
41
سلام بعد از باز کردن و وارد کردن لایسنس ارور any desk میده.باید چطوری دوره ها رو ببینم؟
42
سلام وقت بخیر
در واتساپ با ما در ارتباط باشید ، راهنماییتون میکنیم
09039952234
64
سلام وقت بخیر
من مراحل نصب لایسنس و پلیر رو انجام دادم ولی برام ران نمیشه فیلم ها
63
سلام وقت بخیر
به پشتیبانی ما در واتساپ پیام بدهید راهنمایتون می کنند : 09039952234
57
سلام وقتتون بخیر من سیستم عاملم iosچیکار کنم الان
61
با سیستم ببینید متاسفانه فعلا نسخه ios نداره نرم افزار اسپات پلیر
71
سلام وقت بخیر ، بعد از نصب برنامه اسپات پلیر و وارد کردن لایسنس دوره برای من ارور میاد که برنامه AnyDesk.exe با شناسه فلان رو ببندم و لینکم که دانلود میکنم واسم پلی نمیشه.
77
سلام وقت بخیر
با پشتیبانی در واتساپ در ارتباط باشید
71
سلام چگونه میتونم دوره ام رو توی سیستم جدیدم اجرا کنم؟
وقتی لایسنس رو وارد میکنم میگه مهلت استفاده تمام شده
58
سلام وقت بخیر به پشتیبانی ما در واتساپ پیام بدهید راهنمایتون می کنند : 09039952234
68
برای منم این اتفاق افتاده نمیدونم چیکارش کنم
69
مشکلتون رو به واتس اپ پشتیبانی فنی منتقل کنین انتهای سایت سمت راست
73